Toimijaksi Vesisankarit-tapahtumaan

13.12.2017

Lähde mukaan tekemään paikkakuntasi Vesisankarit-tapahtumaa
Vesisankareiden Vesitaitoja 100-vuotiaalle Suomelle -hanke tuo ensi vuoden aikana jokaiselle Suomessa asuvalle tietoisuuteen vesillä liikkumisen taitojen merkityksen ja mahdollisuuden näiden taitojen harjoittelemiseen.

Vuoden 2018 aikana Suomen uimahalleissa (210 kpl) järjestetään Vesisankarit-tapahtumia, joihin kutsumme kaikki vauvasta vaariin harjoittelemaan vesitaitoja toiminnallisilla rastipisteillä. Tapahtumissa seuratoimijoiden ja uimahallin henkilökunnan toteuttamilla rasteilla harjoitellaan muun muassa pelastusliiveillä uintia, vedestä pelastamista, melontaa, soutua, kylkiasentoon kääntämistä sekä vesitaitoradalla uintiin ja sukeltamiseen liittyviä taitoja.

Tapahtumat ja niiden tekijät saavat näkyvyyttä Vesisankareiden sekä yhteistyötahojen kanavissa ja paikallisessa mediassa.

Lähde mukaan tekemään Vesisankareita! Lähde mukaan toteuttamalla toiminnallinen rasti, jossa harjoitellaan seurallenne ominaisia vesitaitoja.

Lisätietoja saat oheisesta toimijakutsusta.