Koulutus

Melonta- ja Soutuliitto järjestää jäsenilleen melonnan ja soudun valmentaja-, ohjaaja- ja opaskoulutusta sekä seuratoiminnan koulutusta. Lisätietoa koulutuksista, sekä koulutuskalenterit löydät viereisestä valikosta. Koulutuksiin ovat tervetulleita myös Melonta- ja Soutuliittoon kuulumattomat osallistujat. Ei-jäsenhinta on ilmoitettu suluissa.

Kurssit täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Materiaalin tilaaminen

Opi melomaan ja Opi ohjaamaan -oppaat

Opi melomaan- sekä Opi ohjaamaan oppaiden materiaalihankintoja ei Sporttikauppa-palvelusta voi enää vuoden 2018 vaihteessa tehdä.

Oppaita voi toistaiseksi tilata sähköpostitse toimisto@smsl.fi. Hinnat säilyvät ennallaan. Uutta verkkokauppapalvelua selvitellään.

Opi melomaan -alkeiskurssin oppikirja (A5, 52s.) jäsenille 5€ / kpl, muille 7€ / kpl + lähetyskulut.
Opi ohjaamaan -ohjaajakurssin oppikirja (A5, 120s.)  20€ / kpl + lähetyskulut.

Koulutusrekisteri

Suomen Melonta- ja Soutuliitto ry (SMSL) pitää rekisteriä kaikista SMSL:n koulutusjärjestelmän mukaan koulutetuista melontaohjaajista, melontaoppaista, melonnan kouluttajista ja valmantajista sekä koulutusjärjestelmään kuuluvista Meloja -taitokokeen suorittaneista.