Valmentajakerhot

Soudun ja melonnan valmentajakerhot toimivat Suomen Valmentajat ry:n (www.suomenvalmentajat.fi) alaisuudessa soutu- ja melontavalmentajien yhteisinä foorumeina.

Valmentajakerhon jäsenmaksu on 57 €/vuosi ja ja liittyminen tapahtuu Suomen Valmentajat ry:n kautta. Sekä uusien että vanhojen jäsenten on tärkeä muistaa jäsenmaksua maksaessaan ilmoittaa lajikerhokseen joko soutu tai melonta.

Lisätietoja liittymisestä ja jäseneduista löydät täältä: www.suomenvalmentajat.fi/jasenyydet/jasenyydet-ja-jasenedut/

Soudun valmentajakerho

Soudun valmentajakerhon tavoitteita ovat:

• valmennuksen laadun parantaminen
  • valmentajien edunvalvonta ja arvostuksen parantaminen
  • valmentajien yhteisöllisyys

Kerhon puheenjohtajana toimii Tiina Ven, 040 562 0051, tiinaven@gmail.com

Melonnan valmentajakerho

Melonnan valmentajakerhon pyrkimyksenä on olla kaikkia suomalaisia melontavalmentajia yhdistävä taho, jonka päämääränä on melonnnan aseman ja menestyksen edistäminen, melontavalmentajien aseman kehittäminen sekä jäsenistön toiminnan tukeminen.

Tarkoituksensa toteuttamiseksi kerho kehittää valmentajien välistä yhteistoimintaa sekä pyrkii edesauttamaan melontavalmentajien toimintaedellytysten parantamista seuroissa. Melontavalmentajakerho tukee valmennus- ja kilpaurheilutietouden hankkimista sekä kannustaa valmentajakoulutukseen osallistumista.