Avokanoottimelonta tutuksi -tapahtuma 31.8.-1.9.

18.7.2019 Melonta Yleinen

Ota avokanootti haltuun Avokanoottimelonta tutuksi -tapahtumassa Nuuksion kansallispuiston komeissa maisemissa 31.8.-1.9. Samalla osallistut Nuku yö ulkona -tapahtumaan.

Avokanoottimelonta tutuksi -tapahtumassa harjoitellaan kokeneiden kouluttajien johdolla avokanoottimelonnan tekniikoita ja turvallisuustaitoja ja tutustutaan avokanoottimelonnan mahdollisuuksiin retkeilyssä. Tapahtuma järjestetään Nuuksion kansallispuiston upeissa maisemissa. Tarjolla on opastusta niin vasta-alkajille, kuin kokeneemmille melojille.

#avokanoottimelontatutuksi, #avokanootti, #kanootti, #Nuuksio, #nukuyöulkona

Koko viikonloppuun osallistuvilla on mahdollisuus yöpyä Kattilaniemen leirikeskuksen alueella. Muonitus hoidetaan omin eväin. Leirikeskuksessa on keittiö, sekä tulipaikka. Paikalle voi saapua perjantaina klo 18 alkaen. Käymme illalla melomassa pienen auringonlaskuretken Kattilajärvellä.

Ranta-alueella on tarjolla myös retkeilyyn liittyviä minityöpajoja ja esittelyjä: – Risukeitin ja tulenteko – Maastomajoitteet: teltta, tarppi, riippumatto. Lauantaina osallistumme myös Suomen Ladun Nuku yö ulkona -tapahtumaan viettämällä iltaa yhdessä ja nukkumalla ulkomajoitteissa.

Lisätiedot ja ilmoitautumiset