Lehden tilaus

Melonnan jäsenseurojen ryhmätilaukset ja osoitteenmuutokset sekä lehden tilaukseen liittyvät kysymykset toimitetaan osoitteeseen: melojatilaukset@elisanet.fi

HUOM! Seurojen tulee muistaa uusia ja päivittää ryhmätilaukset vuosittain hyvissä ajoin, jotta lehden tilaus on voimassa.

Muut lehtitilaukset

Tilausehdot: Melonta ja soutu -lehti lähetetään kestotilauksena. Tilaaja saa tilausvahvistuksena voimassaolevan hinnaston mukaisen vuosikertalaskun ilmoitettuun laskutusosoitteeseen. Ensimmäinen, seuraavaksi ilmestyvä lehti postitetaan, mikäli maksu on saapunut liiton tilille oikealla viitenumerolla ennen postituspäivää.

Lehtilaskutus: Käytä aina laskussa olevaa lehtilaskutiliä ja viitenumeroa.

Tilauksen kesto: Tilaus on kestotilaus ja se jatkuu tilauksen peruuttamiseen asti. Laskun maksamatta jättäminen ei merkitse tilauksen peruuttamista. Tilaaja on velvollinen maksamaan jokaisen postitetun lehden ja maksun viivästymisestä aiheutuneet korko- ja perimiskulut.

Peruuttaminen: Tilauksen voi peruuttaa tällä samalla kaavakkeella. Valitse tilauksen kohteeksi peruutusvaihtoehto. Jotta tilaus peruutetaan, laskutus- ja postitusosoitteiden on täsmättävä nykyiseen tilaukseen.

Tilaushinnat 2017

Hinta                 Lehden tilaajan sijainti tai jäsenyys
37,50 €/vuosikertaSuomi
40,50 €/vuosikertaPohjoismaat
50 €/vuosikertaMuu maailma
22,50 €/vuosikertaSMSL:n jäsenseuran tilaamana
17 €/vuosikertaSMSL:n jäsenseuran tilaus ja jäsenmaksuun kytkettynä

Melonta- ja soutuliitto ei vastaa lehden perilletulosta, mikäli tilaaja/jäsenseura ei ole tehnyt osoitteenmuutosta ajallaan.

TÄMÄ TILAUSLOMAKE ON TARKOITETTU VAIN YKSITTÄISTEN TILAUSTEN TEKOON, EI LIITON JÄSENSEUROJEN RYHMÄTILAUKSIIN!

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.