Lehden tilaus

Melonta ja Soutu -lehti loppuu kesällä 2018

Melonta ja Soutu -lehden viimeinen vuosikerta on tekeillä. Melonta ja soutu -lehti lakkautetaan kesällä 2018. Syynä on lehden heikko kannattavuus.

Kuten monen muunkin paperilehden, Melonta ja Soutu -lehdenkin levikki on laskenut ja lehti on kääntynyt tappiolliseksi. Tästä syystä liiton hallitus on joutunut tekemään päätöksen lehden tekemisen lopettamisesta. Parhaimmillaan lehden tilaajamäärä oli lähes 5 500, silloin toki Meloja-lehtenä, kun tällä hetkellä lehteä tilaa alle 2000 tilaajaa. Lehden suosio on hiipunut ja muut median muodot ovat pystyneet välittämään melojia ja soutajia kiinnostavia tarinoita ja uutisia perinteistä lajiliiton paperilehteä innostavammin. Lehden tekeminen vapaaehtoisten kirjoittajien ja liiton toimiston varassa on ollut työlästä.

Vuoden 2018 aikana ilmestyy vielä kaksi numeroa: ilmestymispäivät ovat 2.3. ja 11.5. Vuoden 2018 alusta lisenssiurheilijat eivät saa alkuvuoden lehtiä painettuina, vaan sähköisenä selailuversiona. Muille tilaajille lehti tulee normaalisti paperisena kotiin kannettuna.

Ei kuitenkaan hätää, melonnan ja soudun uutisointi ei lehden lopettamisesta huolimatta lopu. Painetun lehden sijasta tullaan panostamaan verkossa tapahtuvaa viestintää. Viestinnässä käytetään erilaisia sähköisiä kanavia.

Lehteä voi tilata vielä 15.2. asti puolivuositilauksena kaksi numeroa ilmestymispäivät ovat 2.3. ja 11.5.

Seurat jotka ovat viime keväänä tilanneet jäsenilleen lehden vuodeksi eteenpäin, heidän tilauksensa päättyy normaalisti lehden viimeiseen numeroon 11.5.2018.

Melonnan jäsenseurojen ryhmätilaukset ja osoitteenmuutokset sekä lehden tilaukseen liittyvät kysymykset toimitetaan osoitteeseen: melojatilaukset@elisanet.fi

Muut lehtitilaukset

Tilausehdot: Melonta ja soutu -lehti lähetetään puolivuositilauksena. Tilaaja saa tilausvahvistuksena voimassaolevan hinnaston mukaisen puolivuosikertalaskun ilmoitettuun laskutusosoitteeseen. Ensimmäinen, seuraavaksi ilmestyvä lehti postitetaan, mikäli maksu on saapunut liiton tilille oikealla viitenumerolla ennen postituspäivää.

Lehtilaskutus: Käytä aina laskussa olevaa lehtilaskutiliä ja viitenumeroa.

Tilauksen kesto: Tilaus on puolivuositilaus ja se jatkuu 11.5.2018 asti. Laskun maksamatta jättäminen ei merkitse tilauksen peruuttamista. Tilaaja on velvollinen maksamaan jokaisen postitetun lehden ja maksun viivästymisestä aiheutuneet korko- ja perimiskulut.

Peruuttaminen: Tilauksen voi peruuttaa tällä samalla kaavakkeella. Valitse tilauksen kohteeksi peruutusvaihtoehto. Jotta tilaus peruutetaan, laskutus- ja postitusosoitteiden on täsmättävä nykyiseen tilaukseen.

Tilaushinnat 2018 ilmestymisajalle 2.3. ja 11.5.

Hinta                 Lehden tilaajan sijainti tai jäsenyys
18,75 € /puolivuosiSuomi
20,25 €/puolivuosiPohjoismaat
25,00 €/puolivuosiMuu maailma
11,25 €/puolivuosiSMSL:n jäsenseuran tilaamana
8,50 €/puolivuosiSMSL:n jäsenseuran tilaus ja jäsenmaksuun kytkettynä

Melonta- ja soutuliitto ei vastaa lehden perilletulosta, mikäli tilaaja/jäsenseura ei ole tehnyt osoitteenmuutosta ajallaan.

TÄMÄ TILAUSLOMAKE ON TARKOITETTU VAIN YKSITTÄISTEN TILAUSTEN TEKOON, EI LIITON JÄSENSEUROJEN RYHMÄTILAUKSIIN!

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.