Tervetuloa kevätkokoukseen ja seurafoorumiin Tampereelle la 27.4.2019

27.2.2019

Liiton sääntömääräinen kevätkokous järjestetään Tampereella la 27.4. Kevätkokouksen yhteydessä järjestetään seuratoiminnan superpäivä. Ohjelmassa on seuratoiminnan hallinnon koulutusta. Lisäksi mietimme yhdessä seuratoiminnan keskeisten toimijoiden ohjaajien ja valmentajien kouluttamista ja rekrytoimista.

Kutsumme kaikki seurat kevätkokoukseen ja sen yhteydessä järjestettävään seurafoorumiin. Tilaisuus järjestetään Holiday Club Tampereen Kylpylässä (Lapinniemenranta 12, Tampere).

Ohjelma:
10:00-12:00 Hämeen Liikunta ja Urheilu (HLU) seuratoiminnan hallinnon koulutus.
13:00-14:30 Melonta- ja Soutuliiton kevätkokous
Kahvi
14:30-17:30 Seurafoorumi, valmentajien ja ohjaajien kouluttaminen ja rekrytoiminen. Alustus ja keskustelua.

Toivomme seuroilta seuran hallintoon liittyviä kysymyksiä. Koostamme aamupäivän koulutuksen esille nousseista teemoista. Kysymykset voi lähettää liiton toimistoon sähköpostilla: toimisto(ät)smsl.fi. Hallintokoulutus maksaa 25 €/osallistuja (sisältäen lounaan).

Valmentajat ja ohjaajat pyörittävät seuran päivittäistä toimintaa: vetävät harjoituksia ja järjestävät retkiä. Seuran elinvoimaisuus ja toiminnan laatu on pitkälti näiden osaajien varassa. Valmentajista ja ohjaajista tuntuu kuitenkin olevan seuratoiminnassa jatkuva pula.

Seurafoorumissa pyrimme etsimään ratkaisuja tähän ongelmaan, jakamaan hyviksi havaittuja käytäntöjä ja ideoimaan uusia toimintamalleja. Seurafoorumi on maksuton.

Tervetuloa mukaan!

Ilmoittautumiset hallinnon koulutukseen.