Koulutuskalenteri - Melonta

Melonta- ja Soutuliitto järjestää ohjaaja- ja opaskoulutusta, kouluttajakoulutusta, melonnan taitokokeita sekä taitokokeiden vastaanottokoulutusta.
Melontaseurat  oppilaitokset sekä yritykset järjestävät ohjaaja- ja opaskursseja, melonnan peruskursseja sekä monenlaista muuta koulutusta.

Koulutukset löytyvät SMSL kalenterista.

Seurojen järjestämien melonnan peruskurssien tiedot löytyvät seurojen verkkosivuilta.

Melonta- ja soutuliiton ilmoittautumisohjeet

Ilmoittautuminen: Kurssille ilmoittaudutaan täyttämällä ilmoittautumislomake. Lomakelinkki löytyy kalenterista kurssitiedoista. Kurssit täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Peruutusehdot: Osallistuminen on mahdollista perua 14 vrk ennen tilaisuutta, tällöin maksu palautetaan kokonaisuudessaan. Tämän jälkeen osallistumismaksusta palautetaan 50%. Peruutuksista on aina ilmoitettava. Maksua ei palauteta ilmoittamatta pois jäävälle. Sairaustapauksissa palautamme koko kurssimaksun. Lääkärintodistus pitää toimittaa tilaisuuden vetäjälle tai toimistoon. Kaikissa peruutustapauksissa pidätämme toimistokulut 15€.
Mikäli tilaisuuden vähimmäisosallistujamäärä ei toteudu ja tilaisuus perutaa, palautetaan maksu kokonaisuudessaan. Toimistokuluja ei peritä.
Vakuutus: Osallistujat eivät ole vakuutettuja järjestäjän toimesta.

Muiden kuin Melonta- ja soutuliiton tilaisuuksien järjestelyistä, ehdoista sekä ilmoittautumisista vastaavat ko. tilaisuuksien järjestäjät.

Koulutustilaisuuden ilmoittaminen

Kouluttajan on ilmoitettava kaikki Melonta- ja Soutuliiton ohjaaja- ja opaskurssit sekä Meloja 2 ja -3 taitokokeet. HUOM! Myös ei avoimet tilaisuudet on ilmoitettava.

Jäsenseurat, oppilaitokset ja yritykset voivat halutessaan ilmoittaa avoimista koulutuksistaan. Lisäämme koulutukset kalenteriin. Tietoja avoimista koulutustilaisuudet saatetaan julkaista myös muissa Melonta- ja Soutuliiton julkaisukanavissa.

Koulutustilaisuuden ilmoittamislomake löytyy kalenteri-sivulta.