Freestylemelonnan maajoukkuetoiminta

Freestylen lajivastaava:
Jyri Hämäläinen (pj), jyri.hamalainen(at)yahoo.com, p. +358 40 548 1663

Freestylemelonnan 2019 MM-joukkueen valintakriteerit

PDF-tiedostoFreestyle 2019 MM-valintakriteerit.pdf (133 kB)
PDF-tiedostoYleiset valintakriteerit_2019.pdf (195 kB)
PDF-tiedostoKilpailukutsu, MM-katsastuskilpailut 2019.pdf (38 kB)

Freestylen maajoukkueleiri 2, 27- 30.7.2019 Neitikoski

Freestylen vuoden toinen maajoukkueleiri järjestetään Neitikoskella 27- 30.7.2019, valmentajana Dennis Newton.

Leirille kutsutaan kilpailijat, jotka ovat jaostolle ilmoittaneet halukkuutensa osallistua ja jotka ovat kaudella 2018 tai 2019 vähintään yhdessä kilpailurunissa saavuttaneet Sortin MM-kilpailuihin vaadittavan minimipisterajan: Miehet: 350 p, Naiset 125 p, Pojat 100 p, Tytöt 20 p. Lisäksi leirille kutsutaan junnut, jotka ovat toukokuun 2019 MM-katsastuksissa saavuttaneet seuraavat pisterajat: Pojat 40 p ja Tytöt 10 p. Lisäksi jaosto kutsuu harkintansa mukaan junnuringistä aikuisten valmennusrinkiin tänä vuonna siirtyneet melojat.

Kaikilta osallistujilta edellytetään halukkuutta osallistua tulevaisuudessa kansainvälisiin arvokisoihin.

Majoitus: Liitto järjestää yhteisen mökkimajoituksen Neitikoskella.

Kulut: Liitto maksaa valmentajan palkkion ja leiriläisten yhteismajoituksen.

Freestylen maajoukkueleiri 1, 9-13.4.2019 Nottingham

Freestylen vuoden ensimmäinen maajoukkueleiri järjestetään Nottinghamissa 9-13.4.2019, valmentajana Dennis Newton.

Leirille kutsutaan kilpailijat, jotka ovat ilmottaneet jaostolle halukkuutensa lähteä Sortin MM-kilpailuihin heinäkuussa ja jotka ovat kaudella 2018 vähintään yhdessä kilpailurunissa ylittäneet Sortin MM-kilpailuihin keväällä 2019 melottavissa katsastuksissa vaadittavan minimipisterajan: Miehet: 350 p, Naiset 125 p, Pojat 100 p, Tytöt 20 p. Lisäksi jaosto kutsuu harkintansa mukaan junnuringistä aikuisten valmennusrinkiin tänä vuonna siirtyneet melojat.

Junnujen osallistumisen edellytyksenä on, että junnuilla on vähintään yksi yhteinen huoltaja mukana.

Majoitus: Suositellaan yhteismajoitusta, Dennis selvittää vaihtoehtoja.

Matkat: Leiriläiset sopivat järjestelyistä keskenään.

Kulut: Liitto maksaa valmentajan palkkion, muista kuluista vastaavat leiriläiset itse.

Kauden toinen Dennis Newtonin vetämä maajoukkueleiri järjestetään Neitikoskella 27- 30.7.2019. Sinne kutsuttavien pääsyvaatimuksista tiedotetaan erikseen.