Poolon kesäleiri 2020

Leirin ajankohta on pe 4.9.2020 klo: 18.00 – su 6.9.2020 klo: 17.00.

Leiri järjestetään Jyväskylässä hienoissa olosuhteissa Tuomiojärven rannalla. Kaikki kanoottipoolon pelaajat ovat tervetulleita leirille. Leirin osallistujat jaetaan kahteen tasoryhmään, jotta harjoittelusta saadaan mahdollisimman mielekästä kaikille. Leirin ohjelma sisältää 5-6 vesiharjoitusta, harjoitusturnauksen sekä rentoa yhdessäoloa grillailun ja muun pienpelailun parissa. Tavoitteena on, että leirille osallistuu 20-24 kanoottipoolon pelaajaa. Leirillä harjoitellaan monipuolisesti kanoottipoolon perustaitoja, mutta myös taktisia asioita. Majoittuminen Hostelli Laajiksessa, joka on 2-3 km päässä kentästä.

Mukaan leirille voivat osallistua myös valmennuksesta ja kanoottipoolon seuratoiminnasta kiinnostuneet henkilöt. Kanoottipoolon valmennuksesta kiinnostuneet saavat koulutusta ja toimivat valmentajien apuna leirillä.

Leirin valmentajina toimivat: Jerry Mansner, Kasper Peterzens ja Antti Löppönen. Meloiloa vastaa leirin käytännön järjestelyistä.

Leirin omavastuuhinta on (alustavasti) 30 euroa sisältäen päivälliset (la ja su), grillausruuat, saunat ja valmennuksen. Ruokailu toteutetaan lounaan osalta omatoimilounaana harjoitusaikataulujen sujuvuuden vuoksi.

Majoittuminen varataan omatoimisesti: https://www.laajis.fi/. Tarkemmat ohjeet lähetetään osallistujille sähköpostitse lähempänä leiriä, arvioitu kustannus on 40-60€/hlö. Telttamajoituksen mahdollisuutta selvitetään.

Ilmoittautumiset lomakkeella viimeistään 16.8.2020. Ilmoitathan samalla myös mahdolliset allergiat tai erityisruokavalion sekä sähköpostiosoitteen jonne leiritiedotteet lähetetään. Osallistumismaksu maksetaan Meloiloa Ry:n tilille, maksuohjeet lähetetään osallistujille sähköpostitse.

Ilmoittautumislomakkeen löydät:

Vallitsevaa koronavirusepidemian tilannetta seurataan aktiivisesti. Leirin järjestelyissä ja mahdollisessa peruutuksessa noudatetaan Valtioneuvoston, Suomen melonta- ja soutuliiton sekä Suomen olympiakomitean ohjeistusta.

Lisätietoja:
Antti Löppönen