Puuvenejaoston yhteystiedot

Puuvenejaoston jäsenten tehtävät kaudelle 2019

Puheenjohtaja Juha Karttunen +358 40 555 4727, juha.karttunen(at)mirosa.fi

• Puheenjohtaja pitää homman kasassa, kutsuu koolle jaoston kokoukset, kokoaa asialistan kokouksiin jäsenistöltä ja jaostosta tulleiden ehdotusten sekä jaoston vuosikellon mukaisten velvoitteiden mukaisesti.
    Hän pitää huolta puuvenejaoksen budjetin laadinnasta, toimittaa sen liitolle sekä valmistelee toimintasuunnitelman ja toimintakertomuksen.

Varapuheenjohtaja Anu Takala +358 40 753 7077, anu.takala(at)kymsote.fi

• Varapuheenjohtaja toimii puheenjohtajan apuna juoksevien asioiden hoidossa ja toimii jaoston puheenjohtajana puheenjohtajan ollessa estynyt tulemaan kokoukseen.

Sihteeri, tiedottaminen ja markkinointi Taina Taskinen +358 44 261 6279, taina.k.taskinen(at)gmail.com

• Sihteeri pitää pöytäkirjaa puuvenejaoston kokouksissa ja seurakokouksissa. Hän myös avustaa puheenjohtajaa juoksevien asioiden hoidossa ja kokousjärjestelyissä sekä osallistuu tiedottamiseen liittyviin asioihin.
  • Varmistaa, että liiton internetsivuilla on ajantasainen tieto puuvenesoudusta (säännöt, SM-kilpailukutsut, tulokset). Näkyvät ja kuuluvat kaikkialla, riippumatta siitä missä lähin vesistö sijaitsee; tuo puuvene- ja sisäsoudun ihmisten lähelle.

Sisäsoudun lajipäällikkö Carla Urbano +358 40 412 0818, urbanocarla(at)gmail.com

• Koordinoi sisäsoudun SM-kilpailut, päivittää ja ylläpitää kilpailusäännöt. Hän toimii muutosehdotuksien esivalmistelijana ja esittää ne puuvenejaostolle. Juniorityö, kotiratasoutu yms. ja yhteydenpito laitevalmistajaan kuuluvat myös hänen vastuualueeseensa.

Sisäsoututeam Kari Aronen, Jukka Paananen, Kirsi-Maria Pänttönen ja Carla Urbano

+358 45 1749293, kari2aronen(at)gmail.com (sisäsoutu, kilpailut)

+358 50 387 0793, jukkap@basen.net

+358 40 577  8047, kirsi-mariap@luukku.com

• Tekevät tiivistä yhteistyötä sisäsoudun lajipäällikön kanssa ja pyrkivät verkostoitumaan meitä ympäröivään yhteiskuntaan, kuten kouluihin, oppilaitoksiin, kuntaan jne.

Tuomari-, perämies- ja kilpailujärjestäjäkoulutusten yhteyshenkilö Heikki Joskitt

+358 400 428 646 heikki.joskitt@gmail.com

• Suunnittelee koulutuskalenterin ja paikkakunnat, etsii koulutuksille kokousjärjestäjän sekä kouluttajan sekä hoitaa ilmoittautumiset ja vahvistaa koulutuksen toteutumiset. Hän järjestää ja koordinoi ylituomarin SM-kilpailuihin ja ohjeistaa/ avustaa tarvittaessa SM-kilpailujen tuomareiden työskentelyä. Lisäksi hän ylläpitää tuomari- ja perämieskorttirekisteriä (tietokanta).

Puuvenesoudun SM-kisojen koordinaattori ja seurapisteiden laskija Kari Aronen

+358 45 174 9293, kari2aronen(at)gmail.com

• Koordinaattori valmistelee SM-kilpailukalenteri rungon ja hyväksyttää sen jaoksella sekä tiedottaa SM-kilpailujen hakemisesta ja tuo kilpailuhakemukset jaoston käsiteltäväksi. Esittelee ja perustelee jaostolle kauden parhaat palkittavat ehdokkaat. Toimii myös jaoksen yhteyshenkilönä kansallisten soutukilpailujen, retkisoudun yms. tapahtumien suhteen.
  • Seurapisteiden laskija laskee kunkin seuraliigakilpailun jälkeen liigapisteet.

Kilpailusäännöt ja kaluston ylläpito Anu Takala +358 40 753 7077, anu.takala(at)kymsote.fi

• Puuveneiden kilpailu- ja kalustosääntöjen päivittäminen. Muutosehdotuksien esivalmistelu, jaostolle esittely ja muutosehdotusten toimittaminen liitolle käsiteltäväksi.

OTA YHTEYTTÄ!