Nuoret

LEIRIKUTSU

Ratamelonnan Suurleiri 2018

Perinteinen nuorten suurleiri melotaan jälleen Kisakallion urheiluopistolla 9.-12.7.2018. Leiri on tarkoitettu kaikille 10-15(16)-vuotiaille ratamelonnan harrastajille. Mukaan voivat tulla aloittelijat ja pidemmälle ehtineet tavoitteellisesti harjoittelevat.

Tänä vuonna ensimmäistä kertaa  suurleirillä Special Olympics melojien leiri 11-12.7 2018.  Ohjaajina leirillä Melonta-ja soutuliiton koulutetut ohjaajat ja mukana ohjaamassa Special Olympics valmentaja Niina Siljander. Special Olympics leirin hinta 100 euroa.

Leirillä harjoittelevat myös ryhmät:
  Rata, kilpa (haastajat) 17–23v.
  Rata, kilpa 15–16v.

LEIRIMAKSU:
Leirimaksu on 290€ (10-16v.)
Special Olympics 100€

Alustavat ryhmäjaot teemme ilmoittautumisten mukaan. Ryhmäjaot ovat alustavia. Kaikki osallistujat ovat tervetulleita ja kaikille löytyy paikka jossain ryhmässä. Ryhmäjaot ja yksityiskohtaisempi leiriohjelma selviävät leirin alkaessa. Maajoukkueen ja haastajien ryhmien ohjelmasta vastaa valmennuspäällikkö Petteri Pitkänen.
Leirin aloituspäivänä: päivällinen ja iltapala. Kokonaisina leiripäivinä: aamiainen, lounas, päivällinen ja iltapala
Lähtöpäivänä: aamiainen ja lounas, HUOM! ei päivällistä

Majoitus on järjestetty pääasiallisesti kolmen hengen huoneissa (huonejako on valmiiksi tehty), WC:t ja suihkutilat sijaitsevat huoneissa tai käytävillä. Lakanoita ei tarvitse tuoda.

Leirin vetäjänä toimii Kaisa Leskinen.

Ilmoittautumiset 30.6.2018 mennessä.

Ilmoittautumiset tästä linkistä

Kuvia voi käyttää ei-kaupallisiin tarkoituksiin.
Kuvat: Melonta- ja Soutuliitto / Kai Lindqvist

Kesän 2013 Suurleirin tunnelmia
2013 leirillä sää oli aiempia vuosia koleampi ja ajoittain aika tuulinenkin. Tuuli ja aallokko aiheuttu joitain kaatumisia ja kolea sää välillä hytisytti, mutta lopulta vain yhden harjoituksen ohjelmaa jouduttiin sään vuoksi muuttamaan. Tällä kertaa mukana oli myös soutujia. Ajoittaisesta rannan ruuhkautumisesta huolimatta vesille ja harjoittelemaan kuitenkin päästiin hyvin.