Nuoret

LEIRIKUTSU

Ratamelonnan Suurleiri 2020
Perinteinen nuorten suurleiri melotaan Pajulahden liikuntakeskuksessa 6.-9.7.2020. Leiri on tarkoitettu kaikille 10-17 -vuotiaille ratamelonnan harrastajille. Mukaan voivat tulla aloittelijat ja pidemmälle ehtineet tavoitteellisesti harjoittelevat.

Valmentajina ja ohjaajina leirillä toimii liittovalmentaja Jonas Saelens ja  Melonta- ja Soutuliiton NOK ja VOK -koulutetut valmentajat ja ohjaajat. Tänä vuonna olemme saaneet myös huippuvahvistuksen; Anne Rikala on lupautunut leirille valmentajaksi.

Leirimaksu
Leirimaksu on 295€

Alustavat ryhmäjaot teemme ilmoittautumisten mukaan. Kaikki osallistujat ovat tervetulleita ja kaikille löytyy paikka jossain ryhmässä. Ryhmäjaot ja yksityiskohtaisempi leiriohjelma selviävät leirin alkaessa.

Ruokailut
Leirin aloituspäivänä: päivällinen ja iltapala. Kokonaisina leiripäivinä: aamiainen, lounas, päivällinen ja iltapala
Lähtöpäivänä: aamiainen ja lounas

Majoitus
Majoitus on opistotason huoneissa (huonejako on valmiiksi tehty), WC:t ja suihkutilat sijaitsevat huoneissa tai käytävillä. Lakanoita ei tarvitse tuoda.

Korona-erityisjärjestelyt
Pahoittelemme koronatilanteen vuoksi tiivistynyttä ilmoittautumisaikataulua. Koronatilanteen vuoksi jouduimme myös tekemään erityisjärjestelyjä leirillä mm. majoituksissa, ruokailuissa ja ryhmäjaoissa. Tiedotamme näistä leiriläisiä myöhemmin.

Ilmoittautumiset tällä lomakkeella 22.6.2020 mennessä.

Lisätiedot:
Jonas Saelens, +358 44 9887 122, jonas.saelens@smsl.fi
Kai Lindqvist, +358 50 511 3639, kai.lindqvist@smsl.fi

Peruutusehdot
Osallistuminen on mahdollista perua 14 vrk ennen tilaisuutta, tällöin maksu palautetaan kokonaisuudessaan. Tämän jälkeen osallistumismaksusta palautetaan 50%. Peruutuksista on aina ilmoitettava. Maksua ei palauteta ilmoittamatta pois jäävälle. Sairaustapauksissa palautamme koko maksun. Lääkärintodistus pitää toimittaa tilaisuuden vetäjälle tai toimistoon. Kaikissa peruutustapauksissa pidätämme toimistokulut 15€.

Huom! Leiriläiset eivät ole vakuutettuja järjestäjän toimesta. Huolehdithan, että sinulla on vakuutus tai vakuutuksellinen kilpailulisenssi.

Leirikutsu_ratamelonnan_suurleiri_2020

PDF-tiedostoMelonnan_suurleiri_2020_KUTSU.pdf (1.6 MB)

Kuvia voi käyttää ei-kaupallisiin tarkoituksiin.
Kuvat: Melonta- ja Soutuliitto / Kai Lindqvist