Vuoden 2019 matkalasku- ja kulutositelomakkeet

Ohjeita Suomen Melonta- ja Soutuliitolle osoitettuja laskuja varten

• Liitäthän allekirjoitetun matka- ja kulutositteen mukaan alkuperäiset kuitit.
    Sähköpostilla lähetettyyn matka- ja kulutositteeseen voit skannata alkuperäiset kuitit liitteeksi.
    Palkkiota laskutettaessa pitää olla verokortista kopio liitteenä.
  • Merkitse aina tarkasti mistä laskutat, milloin matka on alkanut ja päättynyt, henkilötunnus kokonaan, tilinumero ja osoite.

• Huomioi, jos sinulla on esim. km-korvausten lisäksi majoituskuluja, niin matkalaskulomakkeessa on erikseen kohdat seuraaville: muut matkakulut (bussi, taxi), majoitus- ja ruokailukulut, muut kulut (esim. palkkiot, akkreditointi-, venevuokra- ym.), tällöin ei erillistä kulutositetta tarvitse tehdä. Älä laske loppusummaa, jos on  palkkio (vero) matkalaskussa.

• Merkitsethän kulutositteisiin lajisi. Laita esim. laji Ratamelonta, Soutu, Freestyle, Kanoottipoolo, Puuvenesoutu, Maratonmelonta jne.
    Merkitse kulutositteisiin tarkasti mistä laskutat: materiaali-, tarjoilu-, pientarvikehankinnat, ym.- kulut. Kulutositteeseen ei laiteta km-korvauksia eikä päivärahoja.
  • Matka- ja kulukorvaukset maksetaan aina kuluvan kuun viimeisenä päivänä.
    Tositteiden liitteineen pitää olla viimeistään kuun 20. päivään mennessä toimistolla.

Matka- ja kululaskut lähetetään osoitteeseen: Valimotie 10, 00380 HELSINKI, tai sähköpostiin toimisto@smsl.fi.