Lisenssit

Vuoden 2018 lisenssikausi avataan netissä 18.12.2017

Tarkemmat tiedot lisenssin lunastamisesta päivittyvät 13.12. mennessä.

SMSL_Tuoteseloste 1.1.2017 - 31.12.2017.pdf (45 kB)
Lisenssivakuutuksen tuoteseloste

LUNASTA LISENSSI AJOISSA

Lisenssi on pakollinen kilpailutoimintaan osallistuvalle melojalle ja soutajalle. Valitse oma päälajisi lisenssiä lunastettaessa. Lisenssi on voimassa myös muissa harrastamissasi melonta- ja soutulajeissa.

Kilpailulisenssi

Kilpailulisesnssit A ja C on tarkoitettu 19 vuotta täyttäville ja vanhemmille.

Kilpailulisenssi B1 on 12–18-vuotiaille ja B2 11-vuotiaille ja nuoremmille.

Sisäsoutulisenssi on vain sisäsoutuun tarkoitettu lisenssi. Sillä ei voi osallistua muiden lajien kilpailuihin. Sisäsoutulisenssin voi lunastaa jäsenseuraan kuulumaton, jolloin seuravalikosta seuraksi valitaan ”Sisäsoutulisenssi”.

Mikäli kuulut Melonta- ja Soutuliiton jäsenseuraan, lunasta sisäsoutulisenssin sijaan kilpailulisenssi, joka mahdollistaa kilpailemisen myös kesäkaudella.

Kertalisenssi on kisakohtainen eli oikeuttaa osallistumaan yhteen määrättyyn kilpailuun, jolloin maksutosite on oltava kisapaikalla. Esimerkiksi jos haluat osallistua 2 km ja 10 km lähtöihin, pitää molempiin ostaa kertalisenssi 2 x 32€.

Lisenssiä lunastettaessa on merkittävä mihin kilpailuun osallistuu. Tämä kohta on pakollinen, ennen kuin pääsee siirtymään lisenssin lunastamiseen.

Vakuutus

Vakuutus (06- 21915) tulee voimaan 1.1.2017. Mikäli sinulla on ollut lisenssi kaudella 2016, vakuutus jatkuu katkeamatta, mikäli maksu on maksettu joulu-tammikuun aikana. Mikäli lisenssi lunastetaan myöhemmin, vakuutus on voimassa maksupäivästä klo 24.00 tai maksuhetkestä, mikäli suorituksesta on esittää maksutosite, josta käy ilmi maksuaika. Vakuutus päättyy 31.12.2017. Lunasta lisenssi ajoissa, sillä vakuutus on voimassa myös harjoituksissa.

Melonta ja Soutu -lehti kuuluu lisenssiin, ei vaikuta lisenssin hintaan. Tilaus jatkuu katkeamatta, kun lunastat lisenssin ajoissa.

Lisenssien hinnat vuodelle 2017

Kilpailulisenssi A, 48 € (19 v. täyttävät ja vanhemmat, sis. vakuutuksen ja lehden)

Kilpailulisenssi B1, 23 € (12-18 vuotiaat, sis. vakuutuksen ja lehden)

Kilpailulisenssi B2, 23 € (11v. ja nuoremmat, sis. vakuutuksen ja lehden)

Kilpailulisenssi C, 37 € (19 v. täyttävät ja vanhemmat, ei vakuutusta, omat tapaturmavakuutukset kunnossa, sis. lehden)

Kertalisenssi, 32 € (yhteen määrättyyn kilpailuun, sis. vakuutuksen)

Sisäsoutulisenssi, 48 € (vain sisäsoutuun, sis. vakuutuksen ja lehden)

Maksa suoraan verkkopankissa

Laskun voi maksaa klikkaamalla Paytrail-palvelun kuvaketta ja sieltä valitsemalla oma maksuyhteyspankki. Käytä aina maksaessasi lisenssin viitettä, silloin maksu kohdistuu omaan lisenssiisi.

Tarkemmat tiedot ja OP Vakuutus Oy:n tuoteseloste ja vakuutustiedot näet verkkosivuilta: www.melontajasoutuliitto.fi

OP:n lääkärikumppanit löydät sivulta: https://vahinkoapu.op.fi/

Vuoden 2017 lisenssin voit lunastaa tästä

OP VAKUUTUKSEN HOITOLAITOSKUMPPANUUSVERKOSTO

OP Vakuutus (entinen Pohjola) on hoitolaitoskumppaneidensa kanssa luoneet valtakunnallisen palveluverkoston. Vakuutetut saavat OP Vakuutuksen hoitolaitoskumppaneilta laadukkaan, nopean ja asiantuntevan palvelun tapaturmien ja sairauksien hoidossa. OP Vakuutuksen hoitolaitoskumppanit ovat sitoutuneet nopeaan prosessiin vaativissakin toimenpiteissä.

Tapaturman sattuessa tai sairauden ilmentyessä hakeudu hoitoon OP Vakuutuksen hoitolaitoskumppaneille tai kiireellistä hoitoa vaativissa tapauksissa terveyskeskukseen tai sairaalan ensiapupoliklinikalle. OP Vakuutus antaa hoitolaitoskumppaneilleen maksusitoumuksia kalliisiin toimenpiteisiin, esimerkiksi leikkauksiin ja magneettikuvauksiin.

Yhteystiedot

Saat paikallisen OP Vakuutuksen hoitolaitoskumppanin yhteystiedot valitsemalla paikkakunnan ja klikkaamalla Hae-painiketta alla olevan linkin kautta avautuvalta sivulta:

OP Vakuutuksen hoitolaitoskumpppanit