Lisenssit

Lisenssi on pakollinen kilpailutoimintaan osallistuville

Lisenssi antaa sinulle oikeuden kilpailla melonnan ja soudun kilpailuissa.  Se on pakollinen kilpailutoimintaan osallistuvalle melojalle ja soutajalle. Yhdellä lisenssillä voi kilpailla kaikissa melonnan ja soudun lajeissa.

Lisenssin voit ostaa helposti Suomisport-palvelun kautta

Vuoden 2018 lisenssin voit lunastaa tästä

Tutustu Suomisport-pikaohjeeseen, jossa opastetaan tunnusten luomiseen sekä lisenssin ja vakuutuksen ostoon. Pikaohjeen löydät tästä linkistä (pdf).

Lisenssivaihtoehdot ja -hinnat vuonna 2018

Lisenssin hintaSporttiturva-vakuutusYhteensä
Kilpailulisenssi A34 €14 €48 €19 vuotta täyttäville ja vanhemmille
Kilpailulisenssi B114 €9 €23 €12-18-vuotiaille
Kilpailulisenssi B214 €9 €23 €11-vuotiaille ja nuoremmille (Sporttiturvassa ei omavastuuta)
Sisäsoutulisenssi34 €14 €48 €Vain sisäsoutuun tarkoitettu lisenssi  *)
Kertalisenssi18 €14 €32 €Kertalisenssi on kisakohtainen eli oikeuttaa osallistumaan yhteen määrättyyn kilpailuun **)

*) Sisäsoutulisenssillä ei voi osallistua muiden lajien kilpailuihin. Sisäsoutulisenssin voi lunastaa jäsenseuraan kuulumaton, jolloin seuravalikosta seuraksi valitaan ”Sisäsoutulisenssi”. Mikäli kuulut Melonta- ja Soutuliiton jäsenseuraan, lunasta sisäsoutulisenssin sijaan kilpailulisenssi, joka mahdollistaa kilpailemisen myös kesäkaudella.

**) Esimerkiksi: jos haluat osallistua 2 km ja 10 km lähtöihin, pitää molempiin ostaa kertalisenssi 2 x 32€. Lisenssiä lunastettaessa on merkittävä, mihin kilpailuun osallistuu. Tämä kohta on pakollinen, ennen kuin pääsee siirtymään lisenssin lunastamiseen.

Valitse oma päälajisi lisenssiä lunastettaessa. Lisenssi on voimassa myös muissa harrastamissasi melonta- ja soutulajeissa.

Vakuutus

Lisenssin haltijalla tulee olla kilpaurheilun kattava tapaturmavakuutus. Suomen Melonta- ja Soutuliiton vakuutuskumppani on OP Vakuutus ja lisenssin oston yhteydessä on mahdollisuus ostaa Sporttiturva-vakuutus.

Sporttiturva-vakuutus (06- 21915) tulee voimaan 1.1.2018. Mikäli sinulla on ollut lisenssi kaudella 2017, vakuutus jatkuu katkeamatta, mikäli maksu on maksettu joulu-tammikuun aikana. Mikäli lisenssi lunastetaan myöhemmin, vakuutus on voimassa maksupäivästä klo 24.00 tai maksuhetkestä, mikäli suorituksesta on esittää maksutosite, josta käy ilmi maksuaika. Vakuutus päättyy 31.12.2018. Lunasta lisenssi ajoissa, sillä vakuutus on voimassa myös harjoituksissa.

SMSL Tuoteseloste 1.1.2018-31.12.2018.pdf (44 kB)
Lisenssivakuutuksen tuoteseloste

OP VAKUUTUKSEN HOITOLAITOSKUMPPANUUSVERKOSTO

OP Vakuutus (entinen Pohjola) on hoitolaitoskumppaneidensa kanssa luoneet valtakunnallisen palveluverkoston. Vakuutetut saavat OP Vakuutuksen hoitolaitoskumppaneilta laadukkaan, nopean ja asiantuntevan palvelun tapaturmien ja sairauksien hoidossa. OP Vakuutuksen hoitolaitoskumppanit ovat sitoutuneet nopeaan prosessiin vaativissakin toimenpiteissä.

Tapaturman sattuessa tai sairauden ilmentyessä hakeudu hoitoon OP Vakuutuksen hoitolaitoskumppaneille tai kiireellistä hoitoa vaativissa tapauksissa terveyskeskukseen tai sairaalan ensiapupoliklinikalle. OP Vakuutus antaa hoitolaitoskumppaneilleen maksusitoumuksia kalliisiin toimenpiteisiin, esimerkiksi leikkauksiin ja magneettikuvauksiin.

Yhteystiedot

Saat paikallisen OP Vakuutuksen hoitolaitoskumppanin yhteystiedot valitsemalla paikkakunnan ja klikkaamalla Hae-painiketta alla olevan linkin kautta avautuvalta sivulta:

OP Vakuutuksen hoitolaitoskumpppanit

Ohjeet tapaturman sattuessa: https://vahinkoapu.op.fi/