Rowing Challenge 2022 osallistujaseuroille myönnetty tukia

Suomen melonta- ja soutuliitto on myöntänyt opetus- ja kulttuuriministeriön rahoittaman Koulusoudusta soutuseuraan -hankkeen (Rowing Challenge 2022) osallistujaseuroille seuraavat tuet:

Palkkatuki

Hämeenlinnan Soutajat ry – 2205 euroa

Keravan Urheilijat ry – 2205 euroa

Pargas Roddklubb rf – 2205 euroa

Takon Soutajat ry – 2205 euroa

Turun Soutajat-Åbo Roddare ry – 975 euroa

Valkeakosken Vesiveikot ry – 2205 euroa

Palkkatuki on myönnetty hankkeen osallistujaseuroille jotka järjestävät uusille nuorille harrastajille soveltuvia soutukouluja ja/tai harjoituksia. Palkkatuen määrä on sidonnainen seuran osallistumispanokseen koko hankkeeseen, jonka vaiheita ovat koulusoudatuksen vetäminen, osallistuminen SMSL:n soudun nuoriso-ohjaajakoulutukseen sekä nuorten treenien ja soutukoulujen järjestäminen.

Seuran on käytettävä palkkatuki kokonaisuudessaan uusille harrastajille soveltuvien nuorisoryhmien ja soutukoulujen valmentajan / ohjaajan palkkakuluihin (sis. sivukulut). Tuen käyttö on raportoitava OKM:n sääntöjä ja raportointiperiaatteita noudattaen, melonta- ja soutuliiton ohjeistuksen mukaan. Seuroille on lähetetty sopimukset allekirjoitettavaksi, joissa sovitaan tuen ehdoista ja käytöstä yksityiskohtaisesti.

Kalustonhankintatuki

Espoon Soutajat, Esbo Roddare ry – 500 euroa

Hämeenlinnan Soutajat ry – 500 euroa

Keravan Urheilijat ry – 500 euroa

Mikkelin Soutajat ry – 500 euroa

Pargas Roddklubb rf – 500 euroa

Takon Soutajat ry – 500 euroa

Turun Soutajat-Åbo Roddare ry – 500 euroa

Valkeakosken Vesiveikot ry – 500 euroa

Kalustonhankintatuki on myönnetty kaikille seuroille jotka ovat osallistuneet hankkeeseen.

Seuran on käytettävä tuki soudun harrastamiseen liittyvän kaluston hankintaan, jolla edistetään lasten ja nuorten soutuharrastusta seurassa. Tuen käyttö on raportoitava OKM:n sääntöjä ja raportointiperiaatteita noudattaen, melonta- ja soutuliiton ohjeistuksen mukaan. Seuroille on lähetetty sopimukset allekirjoitettavaksi, joissa sovitaan tuen ehdoista ja käytöstä yksityiskohtaisesti.